piątek, 7 czerwca 2013

[Rekreacja]Który prezent wybrać dla taty?

Już wkrótce mój tata będzie świętował swoje 53 urodziny. Z tej przyczyny pragnęliśmy kupić mu coś szczególnego i przydatnego. Pierwsze co nam do głowy przyszło to skórzany notes w grubej oprawie oraz torba na laptopa, o której tak dużo mówił. Mama jednakże poprosiła nas, żebyśmy się jeszcze przez jakiś czas wstrzymali z ich kupnem, bowiem tata co chwilę zmienia swoje życzenia. Czekaliśmy tak długo, jak tylko mogliśmy jednak w końcu przyszedł czas, by wybrać się na stale przez nas odkładane zakupy. Mój chłopak zdecydowanie nie jest miłośnikiem tego typu wypraw. Uważa je za niezwykle irytujące. Nic dziwnego, że po godzinie zaczyna zrzędzić. Niestety dopiero po kilku godzinach natrafiliśmy na rzeczy, które rzeczywiście nas zainteresowały i jak to zazwyczaj bywa, zadzwoniła mama. Tata wybrał plecak turystyczny. W tym celu byliśmy zmuszeni pojechać dos łownie na drugi koniec miasta, do sklepu sportowego. Szkoda, że w czasie zakupów mój chłopak gdzieś się ulotnił. Dopiero po kilkunastu minutach znalazłam go wpatrującego się stół do bilarda. Dobrze, że nie mamy miejsca w naszym mieszkaniu. Znając mężczyzn pewnie wyobrażał sobie, jak z małego pokoju urządza miejsce na stół oraz pogaduszki z kolegami przy piwie. Powróćmy jednak do urodzinowego upominku... Zgadnijcie ile plecaków dostał mój tata? obecniechwilowo ma zapas na długie lata. tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz