środa, 19 czerwca 2013

[Uroda]Pora na zakupy z przyjaciółką!

Ostatnio wybrałam się wraz z przyjaciółką na wspólne zakupy. Każda z nas chciała kupić sobie kilka bluzek i kosmetyki. Wiadomo, nasze podboje zaczęłyśmy od ciuchów. Niestety nie miałyśmy ściśle określonego celu, więc trochę nam to zajęło. Odwiedziłyśmy chyba wszystkie sklepy w ogromnej galerii. Praktycznie pod koniec leciałam już z nóg, a tu jeszcze trzeba iść do drogerii! Od sporego czasu kupujemy kosmetyki w określonym miejscu. Nieopodal naszego osiedla jest duża drogeria, gdzie mają faktycznie różny asortyment. Niejednokrotnie mają towary, których nie sposób znaleźć w zwykłych miejscach. Niekiedy nawet celowo ściągają jakieś produkty. Ja w zasadzie chciałam kupić płyn do demakijażu sprawdzonej marki Avene. Nie podrażnia on moich oczu i radzi sobie doskonale z wieczornym makijażem. Przyjaciółka tymczasem przede wszystkim na swojej liście wypisała prepa raty dla dziecka. Od kilku miesięcy jest szczęśliwą mamusią i musi dbać o delikatną skórę malucha. Jej wybór od razu padł na Balneum Baby Basic, a ściśle mówiąc na krem do pupci. Ostatnio zauważyła, że tylko on porządnie się spisuje. Świetnie łagodzi wszelkie zaczerwienienia i likwiduje odparzenia skóry. Przynajmniej pupcia już smyka nie boli. Sobie wybrała wyłącznie cień i w końcu mogłyśmy się zawlec do domu. Mimo, że to był niezwykle udany dzień, to jestem padnięta. tags: kosmetyki, uroda, moda, rozrywka, dom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz