sobota, 6 lipca 2013

[Sport]Szukając idealnego miejsca na turniej

Od jakiegoś czasu mój brat szkoli niedużą drużynę siatkówki, która nawet odniosła pewne zwycięstwa na turniejach. Dość często jeżdżą oni w weekendy na jakieś zgrupowania lub mini zawody przeprowadzane na obszarze województwa. Są oni właściwie drużyną amatorską, a ich kluczowym celem jest dobra zabawa i uczciwa konkurencja. Dzięki czemu do wszystkie podchodzą na luzie, bez spinania się. Niedawno spytano mojego brata, czy nie zorganizuje może zawodów dla drużyn z całej Polski. Dopiero po kilku dniach podjął decyzję. Na początku zapytał co o tym myśli reszta osób i czy ja jestem mu w stanie w jakiś sposób pomóc. Akurat miałam trochę wolnego czasu, toteżwięc się zgodziłam. Po zadeklarowaniu naszej gotowości trzeba było znaleźć jakieś hale sportowe. Jak na złość większość z nich była aktualnie pozajmowana. Dobrze, iż odnaleźliśmy chociaż dwa odkryte boiska koło lasu, w jakiejś sąsiedniej, niedużej miejscowości. W związku z tym otrzymałam bardzo ważne zlecenie i w moich rękach spoczął wynajem hal namiotowych, gdzie znajdą się szatnie i catering. Jak dobrze, iż moja przyjaciółka założyła własną firmę, która zajmuje się organizacją zabaw w plenerze. Wiedziała czego mi potrzeba! Cała ta organizacja kosztuje nas w gruncie rzeczy multum pracy. Co prawda mamy wciąż całe trzy miesiące, jednak ten czas zbyt szybko leci... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz