środa, 19 czerwca 2013

[Energetyka]Jak będzie wyglądała nasza przyszłość?

Pewien czas temu w jednej z gazet pojawił się interesujący artykuł, który zdecydowanie mnie zaskoczył. Tyczył się on użytkowania energii. Na ogół nie interesuje się takimi tematami. Standardowo korzystam i płacę rachunki. Na tym moja wiedza się kończy. Wystarczył natomiast jeden tekst, abym zaczęła się zastanawiać, czy to co robię jest faktycznie słuszne. Przez własną ignorancję trafiłam na spis ignorantów, których nie interesuje rozrzutność energii i zapominają o swoich dzieciach. Mogę postawić pytanie niemalże większa część przyjaciół, kto z nich ma pojęcie, ile energii co miesiąc zużywają rozmaite urządzenia. Pewnie nikt nie wie. Ja nawet nie wiem ile kosztuje 1 kwh! Nawet doszło do tego, że postanowiłam to skontrolować w sieci na stronie mojego dostawcy. Z materiału domyśliłam się, że jeżeli nadal będziemy postępować w taki sposób, to potem zakończy się to kryzysem na skalę globalną. Musimy solennie pomyśleć nad oszczędzaniem i postarać się obniżyć całkowity koszt energii. Wiem jednakże, że nie jest to łatwe. Samej trudno jest mi pogodzić się z my� �lą, że za jakiś czas zużyją się surowce naturalne. Nie mówię, że nie będę spróbować. Chcę żeby moje dzieci miały godziwą przyszłość. Tego typu artykuły naprawdę dają do myślenia, ale też są troszkę straszne. tags: energia, prąd, energetyka, zakład energetyczny, dom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz