sobota, 8 czerwca 2013

[Dom]Łazienka z marmuru

Niedawno pojechaliśmy z rodzicami z wizytą do cioci, która mieszka prawie 80 kilometrów za Warszawą. Dzięki temu równocześnie połączyliśmy przyjemne z pożytecznym. Ostatecznie mały urlop każdemu się należy. Zdecydowanie potrzebowałam tych pięciu dni spędzonych na łonie natury. W dodatku miałam sposobność zobaczyć nowy dom wujostwa! Nie potrafiłam doczekać się, aż zobaczę, co moja ciocia wykombinowała. Z zawodu jest ona projektantem wnętrz, więc miałam świadomość, że będzie to coś wyjątkowego. Muszę przyznać, że rzeczywiście się nie rozczarowałam! W rzeczy samej włożyła w wystrój masę pracy i ciepła. Najbardziej jednak czarodziejska dla mnie jest łazienka. Może Wam wydać się to niepoważne, ale od zawsze marzyła mi się wielka wanna! Całość była utrzymana w kolorach czerni i bieli. Do aranżacji użyte były granity i marmury. Aż z ciekawości postanowiłam sprawdzić koszt. Wygo spodarowałam więc wieczorem wolną chwilę i zasiadłam przed laptopem. Pierwsze wpisałam marmury Warszawa. Wybór olbrzymi, a ceny astronomiczne. Tak samo było w przypadku: granit Warszawa. Część z nich była w dogodnej cenie, ale akurat nie te użyte u cioci. Pewnie taka łazienka będzie poza moimi możliwościami, mimo to przynajmniej miałam okazję zażyć kąpiel w tym boskim miejscu! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz