sobota, 8 czerwca 2013

[Rozrywka]Pasja z dzieciństwa

Niedawno doszłam do wniosku, iż muszę zacząć rozwijać swoje hobby i to nie tylko we własnym zaciszu. Kocham szkicować i malować. Nie ma znaczenia dla mnie metoda lecz czas, który spędzam nad projektem. Pamiętam, jak jeszcze byłam dzieckiem, a potem nastolatką. Rodzice wtedy zaprowadzili mnie na dodatkową plastykę. Chodziłam na nią dwa razy tygodniowo wspólnie z innymi osobami w moim wieku. Naszą prowadzącą była pani o niesamowitym talencie. Chyba zawsze byłam o to odrobinę zazdrosna. Po pewnym czasie jednakże musiałam zrezygnować i obecnie mogę jedynie wspominać. Naprawdę żałuję, że nie rozwijałam swojej pasji. Nadszedł jednak moment, gdy zatęskniłam za dawną słabością. Aktualnie zapisałam się na zajęcia warsztatowe do pałacu młodzieży, które odbywają się raz w tygodniu. Natrafiłam nawet na grupę dla ludzi dorosłych. Ogromnie mnie zdumiało, gdy moja przyjaciółka również zdecydowała się zapisać. Ostatecznie tutaj największe znaczenie ma zabawa nie talent. Razem poszłyśmy zakupić parę najistotniejszych rzeczy, jak pastele, farby i fartuchy ochronne, aby się przez przypadek nie ubrudzić. Nareszcie spełniłam moje marzenie! Jestem niewiarygodnie szczęśliwa, że będę mogła malować i poznam ludzi o takich samych zamiłowaniach. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz