niedziela, 9 czerwca 2013

[Rozrywka]Pomysł na własnoręczną maskotkę!

Całkiem niedawno doszłyśmy wspólnie z kuzynką do wniosku, że zaczniemy w ramach pasji szyć własne pluszaki! Podzieliłyśmy się naturalnie zadaniami. Mnie w udziale przypadło robienie szkiców koncepcyjnych oraz tworzenie szczegółowych szablonów. Przeważnie ludziom zdaje się, że moja praca jest przyjemna i łatwa. Wygląda to jednak troszkę inaczej. Daje ona sporo satysfakcji, lecz wymaga koncentracji! W pierwszej kolejności muszą powstać zarysy robocze. Robię ich naprawdę dużo. Daną postać muszę rozrysować z każdej strony. Potem eliminuję te, które nie przypadły mi do gustu i koryguję pozostałe czasem coś dodając czy gumując. Najlepsze rysunki przyczepiam za pomocą taśmy klejącej do ściany i przez dłuższy czas zastanawiam się nad najlepszą wersją. Dodatkowo proszę o opinię kuzynkę i bliskie mi osoby. W końcu wybieram zwycięzcę. Ową postać raz jeszcze rozrysowuję, lecz tym razem na większej kartce. Następnie tworzę z niego szablon. Później już wszystko zależy od mojej kuzynki. To ona dobiera tkaniny i szyje wszystko wedle tego, co jej wysłałam. Muszę przyznać, że jest to nadzwyczaj czasochłonne hobby, a my stawiamy dopiero małe kroki. Jednak cieszę się, że mam coś własnego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz