niedziela, 9 czerwca 2013

[Zdrowie]Czy istnieje dobre lekarstwo na bezsenność?

Ostatnio miewam ogromne kłopoty ze spaniem. Możliwe, że ma to związek z nową pracą i olbrzymim stresem, jednak jest to niezwykle uciążliwe. Stwierdziłam, że wystarczy jedynie nieco zwolnić i wygospodarować czas na odpoczynek i całkowity relaks, a wszystko będzie w porządku. Niestety prędko się przeliczyłam i mogę przyznać, że byłam niczym tykająca bomba. Wszystko mnie denerwowało i wkurzało. Nawet koleżanka w przypływie uczuć kupiła mi sprawdzone ziółka na sen, które podobno są lepsze od niejednego lekarstwa. Problem tylko, że nie działają. Potrzebny mi był jakiś inny lek na bezsenność, lecz skąd ja mam wiedzieć, który jest skuteczny? Przecież przenigdy ich nie zażywałam? W tym celu wybrałam się do lekarza. Cała wizyta trwała kilkanaście minut i lekarz bardzo szybko doszedł do wniosku, że to przepracowanie i przepisał tabletki. Naprawdę jestem raczej nieufną osobą jeże li chodzi o tabletki, dlatego z ciekawości wstukałam w wyszukiwarkę: bezsenność lek. To był doskonały ruch. Okazało się, że te tabletki mają w sobie dużo szkodliwych substancji, a ile przeciwwskazań! Naturalnie po tym wszystkim odstawiłam je na półkę. Dobrze, że dysponowałam jeszcze ostatnią możliwością, czyli telefonem do mamy. Bez niej bym sobie nie poradziła. Zamówiła mi specjalne, ziołowe środki, których nie dostanę w sklepie. Co ja bym zrobiła bez jej wsparcia? Co prawda dalej nie sypiam tak jak kiedyś, ale jest już o wiele lepiej! Mam nadzieję, że już wkrótce będzie dane mi się wyspać. tags: zdrowie, medycyna, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz