czwartek, 20 czerwca 2013

[Rozrywka]Upragniony dzień w miesiącu

Ostatnim razem umówiłam się z koleżankami na wspólne pogaduchy w naszej ulubionej kawiarence niedaleko centrum. Chociaż raz na miesiąc zbieramy się w podobnym gronie i przez kilka godzin plotkujemy na różne tematy. Szkoda, iż nie mamy dla siebie więcej czasu co dawniej. Obecnie spora część z nas pozakładała rodziny i prowadzi własne życie. Ja jednakże kocham te nasze zloty. Każda z dziewczyn ma co opowiadać i bodajże nigdy nie skarżyłyśmy się na nudę. Ostatnim razem poruszyłyśmy przede wszystkim temat kosmetyków. Już od jakiegoś czasu moja skóra jest strasznie przesuszona, więc poprosiłam koleżanki o radę. Sporo dobrego usłyszałam o kremach marki Nuxe. Podobno faktycznie skutecznie nawilżają i skóra robi się miła w dotyku. Następnie wiadomo obgadałyśmy nasze sprawdzone balsamy ujędrniające do pupy, żele pod prysznic i akcesoria do makijażu. Na koniec przysz ła pora na zrzędzenie świeżo upieczonych mam. Strasznie skarżyły się na delikatną skórę swoich dzieci. Wydaje mi się, iż jedynym preparatem, o którym miały dobre zdanie była Mustela. Przyznaję, że nie mam pojęcia co to nawet jest, ponieważ nie posiadam dzieci. Każde spotkanie kończymy ognistymi ploteczkami o mężczyznach, ciuchach i męczącej pracy. To nasze zasłużone kilka godzin relaksu. tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz