środa, 12 czerwca 2013

[Rozrywka]Warsztaty z plecenia koszyków

W ostatnim czasie moja siostra wpadła na genialny pomysł i starała się przekabacić mnie na dodatkowe zajęcia z wyplatania koszy. W gruncie rzeczy mnie zdziwiła tym planem. Rozumiem jeszcze plastykę bądźalbo tworzenie bransoletek z paciorków. To zdecydowanie do niej bardziej pasuje niż wiklinowe kosze. Faktycznie nie bardzo podobał mi się ten pomysł. Oczywiście moja siostra szybko się nie poddaje. Tak długo mieszała mi w głowie oraz marudziła, że ostatecznie jej uległam. Jedynie co mnie skusiło to wizja, że taki koszyk mogłabym w jakiś sposób wykorzystać na balkonie w miejsce donicy. Kocham takie rzeczy! Pierwsze zajęcie warsztatowe przypadały na sobotę, więc nie było kłopotu, abym się na nich pojawiła. Najpierw należało wybrać projekt. Mi wyjątkowo przypadły wózki, kt� �re zobaczyłam kiedyś w sklepie, ale cena mnie nieco przestraszyła. Teraz mogę zrobić taki sama! Nie jest to jednak takie łatwe, jak się nam wydaje. Wystarczyła zaledwie godzina, by zaczęły boleć mnie palce. Jak dobrze, że szybko się nie zrażam i próbuję wszystko doprowadzić do końca. Jestem obecnie po 4 takich zajęciach i nadal nie widzę kształtu. Wiem, że to dopiero moja pierwsza próba, ale chciałabym, żeby wyszedł mi idealny.Szczęśliwie mamy instruktora, bez niego zapewne bym zwariowała. tags: hobby, rozrywka, plastyka, kursy, warsztaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz