środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Pierwsze przygotowania do wyprawy rowerowej

No i wreszcie mój rower doczekał się profesjonalnej naprawy. Wcześniej brakowało mi czasu, ale ostatecznie dałam radę! Już z początkiem maja zadecydowałam, że w tym roku poświęcę więcej czasu odkrywając okoliczne trasy. Najbardziej to bodaj ucieszył się mój mężczyzna, gdyż sam chciał mi to niebawem zaproponować. Jak widzicie porozumiewamy się bez słów. Wpierw jednakże obowiązkowo należało wykonać ten przegląd. To ostatecznie kwestia kilku dni, więc zawieźliśmy je do konkretnego punktu. W międzyczasie doszliśmy do wniosku, iż należy kupić kilka rzeczy, które gdzieś się nam zawieruszyły jeszcze w zeszłym roku. Obowiązkowo musieliśmy skompletować bidon, rękawiczki i odblaskowe opaski, żeby kierowcy się na nas nie irytowali. Rozmawialiśmy również nad zakupem plecaka, który pasowałby idealnie równocześnie do codziennego użytku, jak i roweru. Kumpel z pracy posunął nam markę Deuter, która ma duże powodzenie pośród rowerzystów i amatorów pieszych wycieczek. Cena nas nieco zaskoczyła, gdyż nie jest to tania rzecz, ale doszliśmy do wniosku, iż przyda nam się on w wielu sytuacjach. Szkoda jedynie, że póki co pogoda nie sprzyja. Mam uczucie, że słońce o nas zapomniało. Czekam więc na dobry moment. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz