środa, 10 lipca 2013

[Biuro]Jak półka wpływa na spokójTwojego mieszkania

Jednego razu kilku bandziorów napadło na mój biznes. Ta historia w mojej firmie jest bez precedensu. W biznesie tym sprzedawałem różne techniczne akcesoria, sprzęt AGD, choć powierzchniowo jest on niewielki. Alarm miał być ustawiony akurat następnego dnia, gdyż zmieniłem firmę ochroniarską. Skąd oni wiedzieli? Przed zamknięciem sklepu zawsze ustawiam regały od frontu tak, aby trudniej było wejść złodziejowi. Co z tego, kiedy tej konkretnej nocy nic nie było problemem. Pierwszym, do czego garnęli się bandyci, były kasetki na pieniądze. Kolejnym łupem padło dziesięć telewizorów, gdyż znajdował się ten dział zaraz przy wchodzie. Następnie skierowali się do działu AGD, skąd zabrali kilka automatów, chłodziarek i zmywarek. Nie pojmuję, jak zdołali to wszystko zabrać! Reg ał, który ustawiłem, był przecież bardzo ciężki, żeliwny! Kto mi odpowie, jak to im się udało? Przez głupotę pozbyłem się mnóstwo kasy. tags: biuro, wyposażenie, towary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz