sobota, 20 lipca 2013

[Motoryzacja]Pęknięta szyba

Karol: Hej Werka! Może wypad nad jezioro pod koniec tygodnia? Według prognozy pogoda ma być świetna. Weronika: Chętnie. Zabierzemy kogoś? Do kogo mam dzwonić? Myślisz, że Jarek się skusi? Karol: Myślę, że można zadzwonić do Kuby, Kaśki, Anety, Jarka oczywiście. Jest szansa, że Krzysiek chętnie się wybierze i jego dziewczyna też. Ona ma siostrę Elę, która też lubi takie wyjazdy. Weronika: Potrzebujemy minimum dwóch samochodów, a Kaśka mówiła, że w aucie Kuby jest poważnie uszkodzona przednia szyba. Karol: A no tak, podobno w trakcie jazdy duży kamień uderzył w środek przedniej szyby, no i Kuba szuka dobrego warsztatu. Weronika: Ja miałam gdzieś numer do kogoś, kto jest dobry w takich wymianach. Skontaktuję się z kumpelą, ona ma maile i telefony do osób, które się zajmują wymianą części samochodowych. Karol: A no tak, ja też przecież mam numer do takiej osoby. Mój ojciec ma kumpla, który sprzedaje szyby samochodowe Wrocław ma dużo takich sklepów. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Dobra. To ja dzwonię do Kuby. Zapewne dalej nic nie zrobił z tym faktem. To taki typ człowieka. Będzie mówił, że tu i ta ma za daleko. Weronika: Ok, to do zobaczenia później. Tags:auto szyba, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz