niedziela, 7 lipca 2013

[Rozrywka]Dlaczego warto planować festyn dla pracowników?

Wraz z znajomą wybrałam się na festyn organizowany przez jej firmę. Musiała tam ona dopilnować kilku spraw. Jej głównym zdaniem było kontrolowanie wszystkich dostawców oraz cateringu. Ja natomiast miałam przypilnować rozkładanie namiotów. Miałyśmy w gruncie rzeczy niewiele czasu, a przecież miały przybyć liczne rodziny. Przez to wszystko niestety pojawiło się kilka spięć. Np. nie dowieziono wszystkich ciastek z cukierni i baloników dla najmłodszych. Koleżanka wykonała chyba z 10 telefonów nim wszystko wyprostowała. Ja również natrafiłam na istotny problem. Wyszło, że wypożyczone hale pod catering nie posiadają kompletnie klimatyzacji. Z jakiejś przyczyny wszyscy o tym zapomnieli, toteż musiałam ruszyć na poszukiwania osoby, która umiałaby to w jakiś sposób naprawić. Potem wyszło, że namioty magazynowe są za ciasne. Trzeba było jeszcze k ilka dołożyć, aby pomieścić cały sprzęt. Po prostu czyste wariactwo. Dobrze, że na koniec mieliśmy jedynie 15 minut opóźnienia. Impreza została uratowana! Dla mnie najważniejszą nagrodą za włożoną pracę był uśmiech dzieci. Ich radość z zabawy oraz szczere podziękowania. Szkoda, że firmy nieczęsto decydują się na tego rodzaju imprezy dla pracowników. Tak naprawdę mogą one być idealną odskocznią. tags: rodzina, praca, rozrywka, zabawa, festyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz