sobota, 22 czerwca 2013

[Rozrywka]Metoda na mocny sen

Wreszcie doczekałam się swoich wymarzonych wakacji! W tym roku jednak planuję pojechać nieco dalej niż zazwyczaj. Już w ostatnim roku wspólnie z narzeczonym zdecydowaliśmy się pojechać do Chorwacji i zatrzymać się w jednym z urokliwych domków. Kwatery nie sprawiły nam żadnych, dużych kłopotów i jedynie o co wypadało zadbać to przegląd samochodu i zakupy. Niestety przez te całe emocje ostatnio nie sypiam zbyt dobrze. Nieustająco wyobrażam sobie, jak to wszystko będzie. Cały czas nękają mnie rozmaite wizje naszego, wspólnego wyjazdu i rano jestem jak zombi. Lepiej nie zaglądać w lustro. Ostatecznie się poddałam i stwierdziłam, że nie mam innego wyjścia, jak poszukać na bezsenność lekarstwa. Ich lista jest bardzo długa. Ja prywatnie wolę naturalne środki, lecz jak sami wiecie na bezsenność leki na ogół posiadają mnóstwo okropnej chemii. Jak dobrze, że moja mama zawsze wie, co powinno się zastosować i poleciła mi swoje ziółka. Najpierw nie zauważyłam żadnej różnicy. Tak po 2 dniach istotnie pozwoliłam sobie na autentyczne odprężenie i przespałam całą noc. Przynajmniej głowa odpoczęła. Do odjazdu chyba nie obędzie się bez moich naparów, lecz w końcu raz się żyje! Mam nadzieje, że to będą udane wakacje. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz