piątek, 19 lipca 2013

[Turystyka]Wycieczka w góry

Po wielu rozmowach wraz ze znajomymi doszliśmy do wniosku, że warto byłoby pojechać w góry. Muszę w końcu zadbać o ładną sylwetkę! Z początku mieliśmy w planach pojechać w Bieszczady. Okazało się jednak, że na ten weekend nie ma wolnych kwater. Następną propozycją było Zakopane, lecz wszyscy podeszli do tego bez radości. Pragnęliśmy czegoś bardziej atrakcyjnego. Do wyboru pozostała nam Wisła i Jura Krakowsko-Częstochowska. Z pierwszego pomysłu szybko zrezygnowaliśmy i w ostateczności padło na Jurę. Koledzy uznali, że tamte rejony są niesamowitym rajem jeśli chodzi o skałki oraz możliwość wspinaczki. Przy okazji wyrobimy mięśnie. W przeprowadzonym głosowaniu wygrały skałki, więc chcąc, nie chcąc zmuszona byłam się zgodzić. Problematyczny okazał się dla mnie sprzęt. Nie mam w swojej szafie odpowiednich rzeczy na tego typu wyprawę! Ogromny problem stanowiły b uty wspinaczkowe. W związku z tym zapytałam o pomoc przyjaciółkę i razem poszłyśmy na zakupy. Musze powiedzieć, że zdecydowanie mnie one zabolały. Wiadomo zmuszona byłam dokupić jeszcze parę niezbędnych dodatków i oczekiwać na zbliżający się weekend. Spotkał mnie jednak ogromny pech i w dzień wyjazdu rozpętała się straszna burza. Dwa dni spędziłam więc w mieszkaniu z moimi niepotrzebnymi butami... tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz